Известие

Collapse
No announcement yet.

цф1 максимални обороти ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aми не знам човек, близо 6 години го мъчих, пък оцеля.
    Естествено става въпрос да го изрежеш на 1-ва и 2-ра, понякога и на 3-та и 4-та на магистралата, а не да го караш продължително време на 7000 оборота.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

    Comment


    • #17
      Знаеме, знаеме

      Comment


      • #18
        По принцип ТС-а е напълно мъртав в обороти след 6500. Това, че продължава да качва още, не значи, че върви. Направо си тъпче там. Не забравяйте, че тоя мотор е супер дългоходов. Не му е там силата просто.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Аз смея да твърдя, че за близо 50к км знам кое как тъпче, дано да е полезна ремата за колегите

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            По принцип ТС-а е напълно мъртав в обороти след 6500. Това, че продължава да качва още, не значи, че върви. Направо си тъпче там. Не забравяйте, че тоя мотор е супер дългоходов. Не му е там силата просто.
            По-скоро след 6400 оборота няма покачване на мощността, запазва се горе-долу на едно ниво.
            Дино графиката го потвърждава: 2.0 TS 114kW
            Eдинственото предимство да го изръчкаш до 7000 оборота е в това, че при превключване към следващата предавка, ще започнеш от малко по-високи обороти, отколкото ако превключваш на 6500.
            Та поне аз когато съм го ръчкал, на 1-ва и 2-ра е по-удачно да го докараш до червената зона, т.е. именно 7000 оборота.
            Това го установих на драг дей-а в Сапарева баня.
            Ако пък измерваш време 0-100км/ч., също, защото тогава 100км/ч. се правят на 2-ра предавка.
            Ако трябва да превключваш и на трета, това дава допълнително забавяне.

            Размисли и страсти от бивш собственик на 2.0 TS.
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • #21
              Моят туинспарк засичан многократно на втора не можеше да хване 100.Прекъсвача беше на 7200 оборота и скорост от 98 километра,засичан многократно с джи пи ес.Говорим за сток кола.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #22
                Моята от подписа е със CF1.Прекъсвача е на 7400!
                Alfa 145 1.4 T. Spark 97
                Fiat Coupe 2.0 16v 96

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                  По-скоро след 6400 оборота няма покачване на мощността, запазва се горе-долу на едно ниво.
                  Дино графиката го потвърждава: 2.0 TS 114kW
                  Eдинственото предимство да го изръчкаш до 7000 оборота е в това, че при превключване към следващата предавка, ще започнеш от малко по-високи обороти, отколкото ако превключваш на 6500.
                  Та поне аз когато съм го ръчкал, на 1-ва и 2-ра е по-удачно да го докараш до червената зона, т.е. именно 7000 оборота.
                  Това го установих на драг дей-а в Сапарева баня.
                  Ако пък измерваш време 0-100км/ч., също, защото тогава 100км/ч. се правят на 2-ра предавка.
                  Ако трябва да превключваш и на трета, това дава допълнително забавяне.

                  Размисли и страсти от бивш собственик на 2.0 TS.
                  Да бивш, но си си научил урока перфе
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #24
                    Абсолютно вярно е това, че на 1-ва и 2-ра има смисъл да се цеди до малко преди прекъсвача, въпреки, че вече няма покачване на мощността в последните 500 оборота. Това е така точно заради оборотите, в които ще влезе двигателя на следващата предавка.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                      Моят туинспарк засичан многократно на втора не можеше да хване 100.Прекъсвача беше на 7200 оборота и скорост от 98 километра,засичан многократно с джи пи ес.Говорим за сток кола.
                      Възможно е, аз с GPS не съм мерил, но при ~7200 оборота на 2-ра, стрелката на на скоростомера е между 100 и 110км/ч., затова си мисля, че дори и със заложената грешка, скоростта е над 100км/ч.
                      А моята беше и с remаp и прекъсвача беше на 7800, та можеше да добутам и до над 110км/ч. по принцип. Пак по показанията на скоростомера, разбира се.
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Да бивш, но си си научил урока перфе
                      Мерси, учил съм се от най-добрите.
                      Alfa Romeo 166 3.0 V6
                      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                      Comment


                      • #26
                        При някой дебитомери се получава лека пауза след 6000 оборота, не знам на какво се дължи. Общо взето няма особена полза от червената зона, освен ако не си на драг и искаш следващата предавка да започне от по-високи обороти. Аз моята си я цедя редовно въпреки, че последния път на 4-та при малко над 6000 оборота нещо издумка от към мотора, та отнех набързо газта.

                        Comment

                        Working...
                        X